Izglītības kvalitātes valsts dienests no 2017. gada marta īsteno ESF projektu Nr.8.3.4.0/16/I/001 “Atbalsts priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas samazināšanai” “PuMPuRS”, kas sniedz atbalstu bērniem ar risku priekšlaikus pārtraukt mācības un pamest skolu.

Projekta “PuMPuRS” atbalsts 

“PuMPuRS” komandas sagatavotais raidījums “Klase” stāsta par to, kā bērni jūtas skolā, ģimenē un sabiedrībā kopumā. Vai slikta atzīme matemātikā nozīmē tikai slinkumu, neapķērību, vai tomēr tai var būt dziļāks iemesls? Cik bieži dzirdam bērnu sakām, ka viņš nevēlas iet uz skolu? Vai aizdomājamies, kāpēc tā notiek?

Raidījums ļauj ieskatīties skolas dzīvē un ieraudzīt tajā katru bērnu atsevišķi ar viņa unikālo stāstu. Raidījuma veidotāji cer, ka tas palīdzēs pieaugušajiem labāk izprast un atbalstīt savus bērnus un ļaus gudrāk reaģēt dažādās dzīves situācijās.

Šeit publicējam PuMPuRa rakstus un sarunas ar ekspertiem par bērniem un vecākiem būtiskām tēmām

Kļūdīšanās nav izgāšanās jeb kā mācīt pusaudzim nebūt perfektam it visā

Uz sasniegumiem balstītā sabiedrība pieprasa panākumus, labus rezultātus it visā, arī skolā mēra bērnu zināšanas un spējas. Pusaudžiem tas var sagādāt grūtības – bērni ir atšķirīgi, tāpat kā viņu spējas panest noteiktu slodzi atšķiras. Vecākiem jābūt vērīgiem, palīdzot bērniem, laikus konstatējot, ka slodze ir par lielu, skaidro projekta PuMPuRS raidījumā “Klase”.

Mūsu sabiedrība ir balstīta uz sasniegumiem, uz laba darba atrašanu, uz naudas nopelnīšanu, tāpēc ir svarīgi būt labākajam, lai sabiedrībā iegūtu vietu, skaidro Pusaudžu resursu centra vadītājs Nils Sakss Konstantinovs, kurš ikdienā strādā par bērnu un pusaudžu psihoterapeitu.