Pārskatā par paveikto 2012. gadā Kvalitātes dienests akcentē notikušās pārmaiņas dienesta darbībā – pāreju no kontroles uz atbalsta un konsultāciju sniegšanu visām ar izglītības nozari saistītajām pusēm un arī privātpersonām, kā arī sniedz izsmeļošu informāciju par galvenajiem darbības virzieniem un rezultātiem, pildot reģistrācijas, licencēšanas, akreditācijas un uzraudzības funkcijas. Kvalitātes dienesta atvērtība un sekmīgā komunikācija ar sabiedrību veicinājusi dienesta atpazīstamību un uzticamību. Jāatzīmē, ka vairākas no Kvalitātes dienesta identificētajām problēmām izglītības nozarē tikušas aktualizētas valsts līmenī, liecinot par dienesta spēju rīkoties ne tikai savas kompetences ietvaros, bet sekot problēmu risinājumam, mērķtiecīgi attīstot sadarbību ar citām valsts un nevalstiskajām organizācijām.
Izglītības kvalitātes valsts dienesta publiskais darba pārskats, 2012. gads
Izglītības kvalitātes valsts dienests