Par motivāciju attālinātās mācībās
Ir sākusies pēdējā mācību nedēļā šī mācību gada 1.semestrī, kura norisi būtiski ietekmējusi valstī izsludinātā ārkārtējā situācija un ierobežojumi, kas saistīti arī ar mācību norisi klātienē. Tomēr, ņemot vērā jau pavasarī iegūto pieredzi, arī rudenī projekta PuMPuRS ietvaros ikvienam skolēnam, kuram tika izveidots individuālā atbalsta plāns atbalsta saņemšanai, tas tika nodrošināts, atbilstoši skolas iespējām.
Ārkārtējās situācijas apstākļos mācību motivāciju būtiski ietekmē mācīšanās situācija. Lai skolēns iegūtu nepieciešamās zināšanas, sevišķi svarīgs ir individuāls atbalsts skolēniem, kuri vēl pirms ārkārtējās situācijas saskārās ar dažādām mācīšanās grūtībām. Tāpat, nedrīkst aizmirst, ka situācijā, kad ikvienu skolēnu un skolotāju ietekmē dažādie ierobežojumi un nosacījumi, kopējā mācīšanas un mācīšanās spēja ir jāstiprina meklējot dažādus atbalsta mehānismus. Un nozīmīgi, ka atbalsta mehānisms darbojas kompleksi – skola-skolotājs-vecāki-skolēns. Ja kāds no posmiem šajā sadarbības mehānismā ir nepilnvērtīgs, tad motivācijas noturēšana un vajadzības gadījumā stiprināšana nesniedz vēlamo rezultātu.
Lasiet visu rakstu par mācību motivāciju.
Publicēts: 14.12.2020.