Projekta PuMPuRS līdz šim redzamākās aktivitātes saistītas ar atbalsta sniegšanu skolēniem, kuriem tiek identificēti priekšlaicīgi mācību pārtraukšanas riski, tomēr ļoti svarīgi ir neaizmirst arī par pedagogiem, kuri papildus ikdienas pienākumu pildīšanai un skolēnu izglītošanai rod iespēju iesaistīties projekta īstenošanā. Lai projekta galvenā ideja – pamanīt, ieklausīties un atbalstīt spētu pilnvērtīgi iedzīvoties arī skolotāju ikdienas darbā, iesaistītajām pusēm tiek piedāvāta iespēja saņemt dažāda veida sistēmiskus atbalsta pasākumus izglītības vides pilnveidei.
Lai uzturētu skolotāju emocionālo veselību, atbalstītu skolotāju darbā ar PMP riska izglītojamajiem tiek organizētas Supervīzijas, kas priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas mazināšanas kontekstā ir uz skolotāju orientēta grupu konsultēšanas forma, kurā reflektējot par profesionālo darbību saistībā ar PMP risku atpazīšanu, prevenciju un intervenci, skolotāji saņem atbalstu.
PuMPuRS eksperti šobrīd ir sagatavojuši saturu arī pašvaldību darbnīcām, kas plānotas kā alternatīva apmācības sistēma un profesionālās kompetences attīstības bāze pašvaldību komandām par priekšlaicīgas mācību pārtraukšanas (PMP) pasākumu īstenošanu pašvaldībās.
Tāpat, projekta PuMPuRS ietvaros izveidotas darbnīcas izglītības iestādēs, lai veicinātu pedagogu izpratni par diferencētu, individualizētu un personalizētu pieeju izglītībā.
Projekts septembrī uzsācis īstenot arī trīs profesionālās kompetences pilnveides programmas.