Sagatavots ziņojums un analīze par Kvalitātes dienestā 2012. gadā saņemtajiem iesniegumiem
2012. gadā Izglītības kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departaments izskatījis 610 iesniegumus. Iesniegumi pēc satura un formas ir dažādi, bet galvenokārt personas vērsušās Kvalitātes dienestā ar lūgumu izskatīt konfliktsituācijas.
Iesniegumi bieži noformēti gan kā sūdzības par iespējamu prettiesisku, neētisku, neprofesionālu rīcību izglītības iestādes darbībā, gan kā lūgumi sniegt skaidrojumus par tiesību aizsardzību izglītībā un normatīvo aktu atbilstošu piemērošanu, gan arī kā lūgumi izvērtēt izglītības procesa nodrošināšanas tiesiskumu konkrētu izglītības iestāžu darbībā.
Saņemto iesniegumu skaits (vairāk nekā 600 iesniegumi 2012. gadā, 615 iesniegumi 2011. gadā) liecina par pastāvīgu sabiedrības interesi saistībā ar izglītības pakalpojumu kvalitāti un tiesiskumu Latvijā.
Informatīvais ziņojums „Par Izglītības kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta iesniegumu izskatīšanas rezultātiem 2012. gadā”, (1. pielikums, 2. pielikums), 2013 (pdf.)
Izglītības kvalitātes valsts dienests